Uge 19 – 2013

SYR E-stævne spring/dressur
STBR D-stævne dressur
SAR torsdag kursus

Så er det på torsdag at Susanne Baarup kommer på besøg – vi har stadig enkelte ledige pladser, men vi glæder os til at byde Susanne og i heldige deltagere velkommen til en spændende og inspirerende dag.

Så kom vi godt igennem 1. afdeling af Sydhavs Cup. Hannibal og Maria Stryhn var så heldige at være ude og hjælpe og fik derved hilst på en masse af klubbens medlemmer som vi normalt ellers ikke lige ser. Herligt.

Herligt var også at SAR fik rigtig mange flotte placeringer: 5års klassen blev vundet af Claus Erstrup/alfa Romeo, Individuel pony dressur vandt Vickly Peter Larsen/Roløkke Carte Dor og med Cecilie Andersen/Chopins Mellucca på 3. pladsen.
Opvarmning dressur hest var en ren SAR- triumf: 1. Signe Johansen/Matador, 2. Pixi/Champiz, 3. Celine-Amalie Boesen/Egevangens Tequila og 4. pladsen gik til Sacha Beck Petersen/Firfod Bdrd. Olsen
I den individuelle heste dressur vandt Tina Jeppesen og Cappucciono, mens Laila Jacobsen og hendes nye hest Merlin blev nr. 2, 3.pladsen tog Ida Christiansen og Fønix Elsa, mens Sacha Beck Petersen og Firfod Brdr. Olsen blev 7ér og Celine-Amalie Boesen og Egevangens Tequila blev nr. 8.
I Hold dressur vandt team StAR: Tina Jeppesen/Cappuccion, Trine Fister/Akulgårds Rozitta, Lenette Lundqvist/Don Primo Unik og AnnCecilie Christensen/Velvet, mens Pernille Magnusson/Poppelgårdens Notre Ravel var en del af Team Poppelgaarden som blev nr 2 og så red Team UpComing med Vicky Pejter Larsen/Roløkke Carte D0r, Tanja Lohse/Loulou Sjælstofte, Michelle Johansen/Elverhøjs Alaika og Janni Krygermeier/Cisse Qunego Z sig ind på 5.pladsen.

I springning er der desværre ikke hold resultater tilgængelige, men i Opvarmningsklassen for hest blev Josefine Voss Madsen og Rosalina nr. 2, og i Individuel hest blev Signe Johansen på Galen nr. 3, mens Sofie Berg og Catch me if ypu can blev nr. 2 i den individuelle pony spring mens Mie Christiansen på Milton blev nr. 5.

Stort tillykke til alle de placerede, og tak fordi i alle har støttet så flot op om første afdeling af Cuppen.

HUSK at der er sidste tilmelding til Finale-stævnet den 10. maj – vi modtager gerne anmeldelser på mail ;0)

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Jane Beck Petersen ;0) TILLYKKE med dagen!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.