Uge 25 – 2013

NOR C-stævne spring med distriktsmesterskaber for hold
VOSK D-stævne dressur og spring
SAR Sct. Hans aften

Så blev det midsommer, og klubben fejrer det på søndag kl. 18.00. Det er stadig muligt at melde til, se mere på forsiden.

Sommertid er også tiden hvor der er så mange dyrebørn, og se hvad vi mødte den ene dag på tur i skoven. Den lille fyr lå blot og ventede på sin mor, og gjorde ingen tegn til at forsvinde selv om billedet blev taget mindre end 10 cm. fra ham. Naturen er vidunderlig ;0)

Og a propro Naturen, så jer SAR´s Rutelaug igang med nogle spændende tiltag som vi håber at kunne præsentere for jer alle sammen senere, måske først på efteråret, men vi arbejder ihærdigt på at det skal blive godt.

Ved næste weekends distriktsmesterskaber i spring stiller SAR hold i heste klassen, så vi x fingre og ønsker held og lykke til Linda Thilqvist, Maria Nielsen, Amalie Rosenstand og Benthe Vink.

Der er i skrivende stund ikke resultater tilgængelige fra årets Hippoade, men endnu engang skal styregruppen omkring Hippoaden og alle dets hjælpere have en kæmpe stor ros for det store arbejde de lægger i dette stævne. Rytterne glæder sig usigeligt til hvert år de kan få lov at nyde naturen og oplevelsen af at være til hest i Knuthenborg Park og de omliggende ruter. TAK TIL JER ALLESAMMEN!

Der er fra enkelte medlemmer blevet spurgt om hvorvidt vi evt. kunne arrangere et KLAR-PARAT-START kursus. Meld meget gerne ind til Hannibal hvis du eller nogle du kender (de behøver ikke at være medlem af SAR) kunne tænke sig at få kursus, så vil vi i bestyrelsen arbejde videre på at få det klaret snarest, så i evt. kunne være klar til at ride klubbens C-stævne i september. Hannibal kan i sms til på 40159283 eller maile til på hannibal@hansen.mail.dk

Billeder fra klubbens pinsetur er nu på nettet – de ligger under billedgalleri/arrangementer. Kig dem – Jan Hernet har lavet mere end et pletskud ;0)

Bjarne Kruse blev 65 år i søndags – han kom lige kort i stalden, og måske er det sådan at vi fremover skal møde ham, når han officielt går på staldmester-pension fra 1. juli.
Staldmester Bjarne Kruse ;)

Fra det store klubstævne på Bellinge i weekenden, var der så mange af SAR´s ryttere afsted, og som altid gjorde de en flot figur. Ikke kun de som fik placeringer med hjem, men alle jer som viser SAR´s faner frem, og gør det så godt at vi i klubben ikke kan være andet end stolte over at i starter for klubben. Der var rigtig mange som ved dette stævne fik vist at de er kommet godt ud af vinterhiet og måske er kommet videre og klar til næste step.
Og stort tillykke til alle jer som fik placeringer med hjem fra BELS; Cecilie Andersen og Chopins Melucca vinder LD2, Channe Beck Petersen og Firfod Jitterbug som vinder LC2 og bliver nr. 3 i LC3, Ingrid Pärg og Airstrike Firfod som vinder LC2, Sacha Beck Petersen og Firfod Brdr. Olsen som vinder både LB1 og LB3, Tina Jeppesen og Cappuccino som gjorde rent bord og vandt begge LA4 samt LA6, Maria Nielsen og Barkholt Regina som vandt LC2, Louise Pedersen og Ozzy som vandt LB3, og Tanja Lohse og LouLou Sjælstofte som lukkede stævnet med en sejr i MB1. Efter stævnet stod det endvidere klart at Tina og Cappuccino var den mest vindende ekvipage og samtidig red til weekendens højeste heste%, hvorfor hun vandt den udskrevne CUP!!!!!

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til klubbens staldhjælp Line Hellemann Nielsen til Caroline Høj og Brian Rasmussen. TILLYKKE TIL JER!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.