Uge 26 – 2013

FUKR D-stævne dressur
NSPR C-stævne Dressur.

Så blev der holdt Sct. Hans i klubben igen. Voksne, børn og barnelige Sjæle nød hinandens selskab denne smukke midsommeraften, hvor der blev serveret lækker mad, smukke kager, spillet rundbold og sendt lanterne op i aftenhimmelen.
Der kommer senere flere billeder i galleriet – glæd jer ! Og RIGTIG GOD SOMMER TIL ALLE.

Sct. Hans på Sakskøbing Rideklub - 2013 Sct. Hans på Sakskøbing Rideklub - 2013 Sct. Hans på Sakskøbing Rideklub - 2013

Fra Hippoaden er der nu resultarter og på 15 Km vandt Michelle Johansen på Jack Dee mens Klars SS Rasmussen på Sunset Bramley og Mice Christiansen på Pineappel delte 3. pladsen i 25 km. klassen. TILLYKKE.

I Nor hvor der blev holdt distriktsmesterskaber for hold, blev pigerne nr. 2 ud af 4 hold – ikke helt nok, men de gav hvad de havde og hvem kan forlange mere! Camilla Jørgensen og Girl of Christimas vand desuden LD og Maria Nielsen og Weronica vandt LB**. TILLYKLKE.

I VOSK er der ikke resultater tilgængelige, men det forlyder at Signe Johansen og Galen vandt 80 cm i fantomtid, og at Catja Been og Sagogårds Splint. vandt LD1. TIllykke til jer også ;0)

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Rikke Thomsen, Tanja Koch Andersen, Mette Kozeluh og Sofie Vennike – tillykke med dagen!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.