Uge 27 – 2013

LSP C-stævne dressur med 4års championat

Så er sommerferien startet ihvertfald for jer mange skoleelever. Studenterne viser stolt huerne frem, efterskolerne er lukket og der er grædt afskedstårer, og de voksne begynder også så småt at skulle finde ferietøjet frem. Nyd sommeren, og læg gerne sommerferiebilleder på klubbens facebook side – det kunne være så hyggeligt at se hvad i støder på hen over sommeren ;0)

Ved Trakehner-stævnet i Ringsted viste SAR´s 2 ryttere, Louise Teisner og Claus Erstrup total fin form og tog placeringer i deres klasser. Louise vandt 4 års gangartsklassen med Litvinenko Sjælstofte og satte sig også på 3. pladsen med Paprineur. Claus og Alfa Romeo vist næsten alle andre hvordan en LA1 og LA2 skulle rides idet de med flotte % satte sig på 2. pladserne i begge klasser. Tillykke til jer og pøj pøj til finalestævnet på Broholm!

Det har været sidste tilmelding til vores C-stævne lørdag den 13. juli 2013, dog ved vi i skrivende stund ikke hvor mange tilmeldinger der er, men ét er sikkert – der er ikke for mange starter. Derfor har stævneudvalget fået lov til at udskrive 2 D-klasser ved stævnet, så nu er det muligt at tilmelde sig følgende:

Klasse a: Valgfrit LD-LC program for pony
Klasse b: Valgfrit LD-LC program for hest.

Pris pr. klasse er kr. 80,- og tilmelding skal ske på mail til Maria Stryhn, mstryhnl@yahoo.dk, snarest og helst inden mandag den 8. juli.
Betaling finder sted på dagen i sekretariatet
På anmeldelsen skal du huske at skrive hvilken klasse du skal ride, hestens navn, dit navn og hvilken klub du rider for.

Vi håber meget at vi ved at lave disse klasser kan få lidt flere ryttere til start, så sig det endelig videre til dem du kender ;0) Ses vi?

Det er dejligt at vide at rideklubben fortsat kan gøre brug af Bjarne og Dorit, og at vi nu har ansat Line Hellemann Nielsen i en 30 timers stilling istedet.
I vil kunne møde Line i hverdagene fra kl. 7.15 til ca. 16.00 – dog har hun 14 dages sommerferie nu, men starter op igen den 15. juli.

Bjarne og Dorit er fra 1. juli stoppet som staldmestre i Sakskøbing – de går på pension! Men ved en sammenkomst som de havde inviteret opstalderne til at deltage i søndags bekendtgjorde Bjarne at nu hedder han i stedet inspektør eller Hr. Ridefoged, så der er stadig respekt om Bjarne Kruse ;0)

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Louise Teisner, Tina Graugaard Jacobsen og Stine Løje – Tillykke piger!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.