Uge 28 – 2013

SAR C-stævne i dressur med para-dressur og D-klasser

Vi kan se at der er en del af klubbens ryttere som vi jo ved har fået placeringer i årets løb som endnu ikke har meldt ind på vores interne ranglister. Måske var det en ide at få gjort det i løbet af sommeren?

I lørdags blev Christina "Zulaima" Jensen og hendes mange årige kæreste Kenneth Danielsen gift samtidig med at parrets søn Johan blev dømt. Enkelte af klubbens medlemmer som ikke var på ferie, til stævne eller optaget andet steds, havde gjort sig i stand og stod espalie da brudeparret trådte ud på det tæppe af rosenblade som vi havde lagt. TILLYKKE ;0) Vi håber at få et rigtig billede af jer.
Espalie til Christina "Zulaima" Jensen og Kenneth Danielsens bryllup og Johans dåb.

På Søndag fylder klubbens æresmedlem Mimi Dreyer 80 år. Vi vil her gerne benytte chancen til at ønske Mimi stort tillykke med dagen. Vi håber at hendes familie vil fejre hende på bedst mulige måde ;0) Det er dejligt at vi kan møde Mimi glad og snaksaglig til stævnerne stadig og også vide at hun stadig trofast underviser som hun har gjort igennem mange mange år nu. Tillykke med dagen – Mimi, du længe leve HURRA HURRA HURRA!

På lørdag afholder klubbens dens første sommerferie-stævne. 1 dag med masser af god ridning, og heldigvis også med en hel del starter. Vi glæder os til endnu engang at skulle afholde et stævne, og glæder os til at byde jer velkommen. Der vil torsdag eller fredag komme endeligt program, lige som der vil komme velkomstskrivelse m.m. Vi håber at i der ikke har meldt til stævnet har mulighed for at komme forbi, nyde dine "kollegaer" og det danske sommervejr, som forhåbentligt forholder sig is-venligt ;0)

Se lige her hvad den danske sommer også kan byde på. Denne finurlige gulerod er købt i en vejbod – lidt sjovt ikk?
Flettet gulerod ;)

Ved stævnet i LSP vist SARs ryttere igen at de er top-tunet i år. Michelle Johansen og Elverhøjs Alaika fik en flot 2. plads i MB0, Claus Erstrup og Alfa Romeo red til vanvittige 77,5% i LA1 og blev en klar vinder. Lenette Lundqvist og Don Primo Unik viste at den hest er unik – de vandt denne indledende runde af DRF. 4-års dressurchampionat og er nu klar til mellemrunden, mens Louise Teisner og Dejlige Litvinenko Sjælstofte indtog en flot 6 plads i det imponerende felt. TILLYKKE TIL JER!

Lenette Lundqvist og Don Primo Unik Vinder af den indledende runde af DRF. 4-års dressurchampionat 2013

Ugens fødselsdagshilsener skal ud over Mimi Dreyers gå til Rita Vinter, Hans Herman Storm samt Helle Lundqvist. Tillykke til jer alle.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.