Uge 13 – 2010

Så er det ved at være påske – dejligt med lidt ekstra fridage. God Påske allesammen ;0)

Klubbens mange springryttere skal til start på Brændte Ege – vi glæder os til at høre hvordan det gik.

Til springstævnet i Nykøbing kom pigerne hjem med flotte placeringer; Charlotte Piil Nymand og Daisy fik 2 1.pladser i U-LB, Maria Nielsen og Hiphop vandt en LB** og blev nr. 4 i LA**; Marlene Piil Nymand og Christian blev nr. 1 i U-LC, Sabrina Biltzing og Casion Royal blev henholdsvis 1 og 3 i U-LC, og fik ligeledes 2 5. pladser i LC klasserne. Josefine Voss Madsen og Come Back Loui vand U-LA og Trine Henningsen og Kavaler vandt en showklasse. STORT TILLYKKE ;0)

God Påske..

Der har længe ikke været lagt nye billederne ind af medlemmernes heste – har du lagt din stjerne ind?

Laura Due og Martan er til landsstævne i Solrød og rider nogle fine % hjem.

Søholt-Engestofte, Knuthenborg og Knuthenlund Godser har indgået et samarbejde der gør det muligt at købe et fælles skovkort til alle 3 godser.
Prisen er 650,- kr. for et år og løber i perioden den 1. april 2010 – 31.
marts 2011. Det er også muligt at købe éndags-kort til en pris af 50,- kr til den skov man nu ønsker at ride i.
Ridekortene kan købes på godskontorerne i hverdagene, i turistinformationen i åbningstiden eller i mejeriudsalget på Knuthenlund, hvor der er åbent weekender fra 11-17 og der vil blive udleveret kort over rideruter samtidig.

Ugens fødselsdagshilsner går til: Maria Nielsen, Lenette Lundqvist og Natasja Friis Van Veet. TILLYKKE ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.