Uge 19 – 2010

FRKS holder D-stævne
GSPR holder Mail og spring
NOR holder D/C stævne i spring
Dressurstævnet i BELS er aflyst pga sygdom.

I Fladså gjorde Ida og Firfod Jordbær med Fløde rente bord – de vandt både LB2 og LA1;0)

Desværre er springstævnet i GSPR aflyst og resultater fra NOR lader i skrivende stund vente på sig.

Fredag skal klubben passe OK-tanken fra kl. 13 til 17.00. Har dy lyst til at hjælpe – kontakt da Charlotte Munch for yderligere information.

Byggeriet af klublokalet i ridehuset er i fuld gang – Herligt. Men det giver lidt parkeringsproblemer…… Brug derfor den nye trailerparkering mellem ridehuset og folde når du kommer.

Personbiler bedes parkeret ved stalden eller laden. IKKE langs ridehuset!
Så kom der resultater fra springstævne i NSPR: Maria Nielsen og Hiphop havde en god weekend med 3 placeringer i LA klasserne. LA* = nr3, ULA* = Nr. 1 og
ULA** = Nr. 1. Josefine Voss Madsen og Loui fik ligeledes en 1. plads i ULA**

Der er startstider til klubbens stævnetræning – dem finder du på linket under stævner, startlister og tider.

HUSK at få meldt til dressurholdmesterskabet – der må flere der kunne være interesserede end dem vi allerede har modtaget.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.