Uge 27 – 2010

Haslev – Militarystævne med distriktsmesterskab. Fra SAR stiller Mette Kozeluh til start – Held og Lykke ;0)

Forrige uge glemte vi at nævnte, at Janni Krygermeier og Cisse vandt både LA2 og 4 til klubstævnet i Nykøbing.

Sabrina Pilemand fik i weekenden en halv B pony idet hun og Rembrandt red til over 63 % i deres første LA6 til C-stævne.

En lille hilsen viderebringes fra Iben Dreyer i det Nordjyske – hun har i den forgangne uge bestået optagelsesprøven som berider, og påbegynder uddannelse med det samme. Herfra ønskes held og lykke med den 6årige uddannelse!

Bjarne og Dorit Kruses søn Jacob blev i lørdags viet til svenske Erika og en del af klubbens medlemmer havde valgt at iklæde sig stævnedresset for at stå espalier og drysse rosenblade på de nygifte, og flot så det ud.
Billede fra Erika og Jakob Bryllup i Radsted kirke d. 3. juli 2010

Mette Kozeluh og Dalgas har ved militarystævnet på Skårup Overgård gennemført den første af 2 kvalifikationer til DM for ungryttere. Vi x fingre for at næste kvalifikation også går godt.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Trine Kristjansdottir, Rita Vinter, Tina Graugaard og Cecilie Løkke – TILLYKKE ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.