Uge 29 – 2010

Den traditionsrige ridelejr i Vålse starter. Flere af klubbens ryttere deltager.

Monica Bugge Skibsted blev i sidste uges springlandsstævne i Suså placeret med både Qvita og Looping Lucy i MB og MA.

Maria Nielsen, Sacha og Channe Beck Petersen blev i fredags optaget til Eponatv.dk. Filmholdet har fulgt pigerne under træning og skal muligvis med til stævne også. Vi venter med spænding på, hvornår indslaget kommer på.

Nu har vores hjemmeside kørt 1år og 3 uger – og 20.336 har været inde og kigge ;0)

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Mette Kleist, Daniel Brandt Christensen og Amalie Billesø.

Til klubstævnet på LSP fik følgende SAR-ryttere placering: Kristine Alsbæk/Figo vandt LD dressur, Sabrina Pilemand og Nygårds Agurk vandt LA1,PRI og PRT vandt Sabrina og Orchids Tigertail, Channe Beck Petersen og Funny vandt LB dressur og Janni Krygermeier og Cisse Qnego Z blev nr. 2 i LA6 dressur.
Springpigerne gjorde også fin figur da Maria Nielsen og Girl of Christmas blev nr. 2 i LC, Nicole Christiansen og Kill Kenny blev 2 i LB, 80 Cm blev vundet af Monica Bugge Skibsted og Contesse og Josephine Madsen vandt både LB og LA på Come Back Loui. Så stort tillykke til alle de placerede ryttere.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.