Uge 34 – 2013

Ingen stævner i denne uge i D5, så der er 2 dage ekstra til træning ;0)

Juleoptoget er allerede begyndt at spøge hos de yngste af vores medlemmer og deres mødre. Er der nogen der kunne tænke sig at være med til det årlige juleoptog gennem Sakskøbing så meld tilbage til Hannibal, hannibal@hansen.mail eller på tråden på klubbens facebook-side. Juleoptoget plejer at være den 3. søndag i advendt og man kan deltage både med eller uden hest. De der melder sig finder i fællesskab et tema for optoget, og så tager vi den derfra. Håber der er børn og barnlige sjæle som synes dette kunne være sjovt at deltage i.

Ved sidste uges stævne på MLR var der flere flotte placeringer til SAR´s ryttere: Mie Christiansen og Pineapple blev nr. 2 i LD1, Heidi Damgaard og Romeo´s Eldorado blev nr. 2 i LC2, Ida Christiansen og Mississippi Munkebo vandt LB2, Michaelle Kjergård og Romeo´s Eldorado vandt både 50 og 60 cm spring, Klara SS Rasmussen og Sunzett Bramley vandt også i 50 cm – præcis som Mie Christiansen og Pineapple. Derudover havde Jette Pedersen og Oxalia Alstrup et godt stævne hvor de vandt den ene 80 cm klasse og blev nr. 2 i den næste. Tillykke til jer allesammen.

Ved weekendens stævne i RKL er der i skrivende stund ikke resultater fra om søndagen, men fra lørdag kan vi berette at Cecilie Brahe Andersen og Chopins Melucca vandt LD2, Signe Hemmingsen og Ib Kirk Firfod blev nr. 2 i LD2, Ingrid Pärk og Airzzooka Firfod blev nr. 2 i LC2 og med I´m interesting Firfod blev Ingrid nr. 2 i LC3. Jamilie Johansen og Rosalina havde også et fint stævne, hvor de vandt LD2 og blev nr. 4 i LC2. Tillykke til jer også.

Det går fortsat godt med at samle sponsorer ind til Støt Brysterne stævnet – nu skal vi blot have startere ind :0) I denne uge tilføjer vi til listen over velvillige sponsorer følgende firmaer og enkeltpersoner Boye´s Lys Reklame, Hørecenter Storstrøm, Stephanie Clarke, MK Salonen, Brunsborg Bedemandsforretning, Butik Anne Marie, Meuz, No 17, Michaels Elservice, Kop & Kande Sakskøbing, Læder og sport, Bøger og Papir, Møllestenen, Frisørgården, BOT-shoppen samt mønkunstner Helle Pedersen.

Se iøvrigt vores smukke plakat som vi sender rundt til ridesteder og klubber. Kender du nogen som kunne være interesseret i at have plakaten hængende så skriv til Hannibal på hannibal@hansen.mail.dk og du kan få den tilsendt på mail. Tak for hjælpen på forhånd

Ugens fødselslarer indeholder såmen både en 18 års og en 30 årsfødselsdag…… Tillykke til Julie Kruse, Pernille Larsen og Vivian Dzienis.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.