Uge 32 – 2010

FURK D-stævne i dressur

Laura Due og Martan har været til Landsstævne i Sverige og blev første uplacerede i PRT.

Monica Skibsted har haft begge heste med i Tyskland på en 3 ugers træningslejr med indlagte stævner. Til stævnerne har Monica og Quvita blandt andet vundet én klasse, og blevet nr. 3 i en 140cm klasse, så de føler sig klar til næste uges DM for youngriders. Vi x fingre for at det går godt ;0)

Hele sidste uge blev der i Solrød afholdt et stort kombineret klub-,
distrikts- og landsstævne i dressur for heste og ponyer, og SAR var meget stærkt repræsenteret, idet Channe og Sacha Bech Petersen, Laura Due, Camilla Brasen Hvid, Maria Nielsen, Sabrina Pilemand, Ida Christiansen, AnnSofie Nilausen, Britta Brædbyge, Lenette Lundqvist, Ingrid Ølstad og Hanne Mølbak alle var til start derinde. Og lidt placeringer blev det også til, idet Ingrid Ølstad og Catzching Firfod vandt MB0, Laura Due og Martan blev nr. 6 i PRT og Sabrina Pilemand og Orchids Tigertal blev nr. 2 i LA4, men det var ikke alt……
Faktisk red Sacha Beck Petersen og Bethoven af Stensnæs flotte 64,74% i PRI og blev dermed B-pony. Ida Christiansen og Fønix Elsa blev halv B-pony, idet de red til over 63% i PRI, og sidst men ikke mindst erhvervede Maria Nielsen sig guldmærket ved hendes første landsstævne, så STORT tillykke til jer alle
;0)

NFRK har her i weekenden afholdt springstævne med de individuelle distriktsmesterskaber. Desværre er der i skrivende stund ikke kommet resultater for søndagen, men det forlyder at Sabrina Pilemand og Nygårds Agurk blev nr. 2 i LC, at Maria Nielsen og Toftekildes Hiphop vandt LB** og at AnnSofie Ploug Madsen og Lucky Two vandt ULB. Så tillykke til jer også.

HUSK at der er sidste tilmeldning til klubbens C-stævne i dressur den 16.
august. Meld dig gerne allerede nu som hjælper ved at kontakte enten Hannibal eller Maria Stryhn.

Det går fremad med de 2 nye bunde – én i ridehuset og én på den bagerste dressurbane. Vi håber, at de vil være klar til brug næste uge, men det skal nok stå her på hjemmesiden!

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Jeanet Been – TILLYKKE ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.