Uge 35 – 2013

SAR onsdag kl. 12 – 20.00 kursus ved Claus Toftgaard – Ridehuset er liukket
SAR torsdag kl. 18 – 21.00 kursus Klar Parat Start
NSPR D-stævne dressur

Husk at ridehuset er lukket på onsdag mens der er kursus med Claus Toftgaard. Deltagerliste og nærmere info er at finde på klubbens facebook-side.

Så nærmer tiden sig til klubbens første Klar-Parat-Start kursus! Deltagerliste kan du finde ved at trykke her.
Prisen for at deltage og få kursusbevis er kr. 140,- pr. deltager. De der har meldt til spisning vil få hjemmelavet pizza og én sodavand eller vand for 25,- kr. Betaling skal ske inden påbegyndelse af kurset på dagen til SAR´s repræsentanter som vil være at finde i Cafetutten. VEL MØDT og pøj pøj til alle ;0)

DR har været enestående til at sende både spring og dressur fra det netop overståede EM. Søndag var der samlet en god portion af klubbens dressurtosser – ca. 24 stks – til hygge og dressurkig i Tutten. Desværre kunne vi hverken få lærred og projektor eller 42″ skærmen til at virke, men på trods af at vi så måtte se det på klubbens lille tv var der høj stemning, flot ridning, lækker kage og pizza – MUMS!!!! Hurra for DR´s dækning af dette års ridebegivenhed.

Der kommer fortsat masser af sponsorer til Støt Brysterne stævnet. Disse har meldt sig i denne uge: Dangros Nordic, Frisør Signe, Råhøjgaard, Hobbyfotograf Christel Østed, Engestofte Gods, Strates Maskinfabrik, Bysys.dk, Dyrlægegårdens hundecenter, Dyrlæge Susanne Fønsskov, Fakta, ScanHorse, Horsens Beslagsmedie ved James Andersen, Faraos Hest, Poda Hegn, Lars Ravn – Codan, Næstved Rideudstyr, Fryland, Deloitte Nykøbing F, Masserhuset v/Tom Røpke samt Hassan Torabi.

Selv om vi ikke kan finde resultater fra sidste uges stævne i Fuglebjerg så har vi fået en dejlig nyhed fra en stolt storesøster, idet Sacha Beck Petersen kan berette at lillesøster Channe Beck Petersen og Firfod Jitterbug red et flot flot program i Fuglebjerg og vandt dermed FUKR Cuppen. Stort tillykke til Channe med det flotte resultat.

Umiddelbart er der ingen fødselsdage i denne uge, så vi nøjes med at ønske jer alle en god uge! Begynd istedet at overveje om du har tid, lyst og lejlighed til at være hjælper ved Støt Brysterne stævnet – vi skal forhåbentlig bruge en del hjælpere.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.