Uge 33 – 2010

På kort nyt skriver vi i denne her uge:
SOS d-stævne i spring
MØN d-stævne i dressur/spring
Eliteskue for Trakehnere på Broholm
KLAR-PARAT-START den 25. august.

Ved sidste uges springstævne i Nykøbing kan vi nu komme med de sidste af klubbens placeringer: Denise Skarsø og Remember Me vinder ULC, Janni Krygermeier og Queen Z bliver nr. 3 i LB**, og Jesefine Voss Madsen og Poppelgårdens Come Back Loui bliver nr. 2 i MB**.

Monica Skibsted og Quvita når til søndagens finale ved DRF´s mesterskab i spring for Youngriders og ender lige uden for placeringerne efter et supergodt 2.ridt.

Fjordheste-foreningen afholder hvert år DM og i år stillede Ida Christiansen og Fønix Elsa op i DM klassen i dressur for juniorer. Og lørdag eftermiddag vandt de GULDET efter at have ligget nr. 2 efter første afdeling som fandt sted i fredags – stort tillykke med mesterskabet ;0) Ydermere vandt ekvipagen 3 andre klasser.
Ida Christiansen og Fønix Elsa

New Forest-foreningen har afholdt deres 50 års jubilæum, som også er deres interne DM, og her sikrede Sabrina Pilemand og Orchids Tigertail sig en flot 3.plads efter at have ligget 3ér i den indledende afdeling og også tog 3.pladsen i lørdagens kür. Ekvipagen vandt ydermere 2 andre klasser.
Jubilæumet bød også på et kært gensyn med Karoline Bess Andersen og Champiz.
Ekvipagen var for nogle år tilbage flittige partnere på konkurrencebanerne, idet Karoline fik gjort Champiz til B-pony i såvel dressur, spring som military.

Juniorudvalget inviteret til klubmesterskaber i dressur og spring i oktober.
Se mere under stævner, hvor proprositionerne findes og er udskrevet så alle kan være med ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.