Uge 34 – 2010

RKL D stævne dressur/spring
NORD distance
FUKR Jagt

Ved sidste weekends stævner i SOS, NORD og MØN er der i skrivende stund desværre ikke kommet resultater, så vi må nøjes med de få der er smsét ind: Christina Jensen og Zulaima Firfod vinder LB3 og LA1 i NORD, hvorimod Emily L. Mikkelsen og Nerle bliver nr 2 i LA1 på MØN.

Ved Trakehnernes elitestævne på Broholm i weekenden blev Rikke Strate og Cantanit for 2. år i træk kåret som den 2. mest vindende trakehnerekvipage i Danmark. Ekvipagen blev endvidere nr. 3 i MB3 ved selvsamme stævne.
Rikke Strate og Cantanit

DLG har lavet en facebook side for SAR´s medlemmer samt specielle tilbud, men se mere på hjemmesidens forside.

Vi har brug for hjælpere til C-stævnet i dressur den 4. september – ring gerne til Hannibal på 40159283 hvis du vil bruge et par timer på at hjælpe klubben og stævneudvalget.

Efter at ridehusbunden er blevet ordnet er det blevet besluttet at vi alle for fremtiden skal samle mokker i ridehuset og på samtlige baner. Der er indkøbt “rive”, spade og vogn til at bruge.

Aktivitetsudvalget afholder mindehøjtidelighed fredag den 3. september – se mere under arrangementer.

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Pernille Larsen.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.