Uge 35 – 2010

SAR C-stævne i dressur (vi kan stadig godt bruge flere hjælpere ;0)
FRKS distance
SAR mindehøjtidelig og indvielse af klublokalet.

Ved sidste uges stævner var der ikke kommet resultater fra MØN og NORD, men vi kan nu oplyse at på MØN vandt Mikkeline Jensen og Pixie LE spring og I NORD vandt Helen Jørgensen og Beauty LC1, Sacha Bech Petersen og Firfod Brdr. Olsen vandt LA1 og Mads Lund Pedersen og Domitan vandt LB3 for hestene.

Der er også en del stævner i denne her uge, og desværre er der i skrivende stund hverken resultater fra BELS, RKL eller NORD´s distance, men der er tikket lidt ind via SMS; på BELS var Caroline Høj og Roløkke Softice til deres første udvidede klubstævne of fik to 2.pladser med hjem og samme sted vandt Tanja Kock Andersen og Gørklintsgårds Liana Think Equine Cuppen.

I Hillerød red Monica Bugge Skibsted og Looping Lucy 2 placeringer hjem i
LA** og MB**

I Møllebakken var ponyrytterne samlet for at ride Sjællandsmesterskab i dressur og SAR havde hele 3 ryttere til start; Sacha Bech Petersen, Maria Nielsen og Ida Christiansen. Ida endte som nr. 8 for kat. I-ponyer og gjorde samtidig Fønix Else til B-pony ;0)

Bagerst i klubbens postkasse har et billede forputtet sig, så vi vil gerne have muligheden for at vise Helene Jørgensens takkekort fra hendes konfirmation i maj måned. Beklager det først kommer nu ;0(

Hjælp os med at vise klubbens historie – dine billeder; vores fælles historie. Sådan står der på hjemmeside, og det er fordi vi vil rigtig gerne have en masse billeder af jer som hjælper os med at fortælles klubbens historie. Billederne vil komme op på en væg i klublokalet så alle slags er velkomne – nye som gamle; sjove, grimme eller bare flotte. Billederne skal være i rammer der kan hænges op når de afleveres og i almindelig størrelse, ca A5. Vi håber I alle vil være med på ideen og vise hvordan I har oplevet SAR ;0) Bestyrelsen skal nok sørge for at de kommer op og hænge – skriv evt.
en historie om billedet bag på.

Ugens fødselsdagsbilsen skal gå til Caroline Jacobsen – tillykke ;0)

Har du brug for dit medlemnummer til DLG´s facebook-side så kontakt Hannibal.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.