Uge 40 – 2010

SAR – klubmesterskab
STBR D-stævne dressur
Klubben er udtaget til, blandt flere ansøgende klubber, at afholde Nordisk Mesterskab i langdistance næste år. Det afholdes lørdag den 25. juni i Knuthenborg Park – det glæder vi os til og stort tillykke til Langdistance udvalget med mesterskabet!

Vandingsanlægget i ridehuset er blevet justeret. Der er sat flere sprinklere op så vandet kommer helt ud på kortsiderne nu. Samtidig er det blevet justeret så det ikke mere drypper 1,5 time efter det har vandet. Vi håber det giver en mere ensartet vanding i ridehuset.

Maria Nielsen og Sacha har været på Vilhelmsborg den 2. oktober 2010. De var inviteret til at ride ved en messe der hedder hestens verden. Læs mere om arrangementet på www.hestensverdenvilhlemsborg.dk

Der er i skrivende stund ikke kommet resultater fra Faxe´s c-stævne, men der er løbet lidt nyheder ind alligevel. Trine Kristijansdottir og Zaina har vundet LA1 dressur med 70% og Sabrina Pilemand og Rembrandt blev nr. 2 i LA6 og fik 65,79% så nu er Rembrandt blevet b-pony!

Der er kommet startstider m.m til weekendens klubmesterskab (se under linket
stævner) (kommer snart!)- og det er altså helt vildt så mange starter der er ;0) Dejligt at I har valgt at bakke op om juniorudvalgets godt initiativ – vi glæder os til at tilbringe en spændende weekend med jer alle sammen.

I afdelingen for lykønskninger er der følgende:

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.