uge 41 – 2010

NSPR D-dressur for heste og ponyer

Lørdag den 16 afholdes der kursus med Niels Erik Bøchmann fra kl. 9.00 til 15.30, hvorfor øvrige ryttere bør tage hensyn til kursisterne.

Onsdag i denne her uge er det sidste tilmelding til springkursus med Thomas Sandgaard.

Der er nu sat dato på julefrokosten – se mere på opslag på Kjeldmosegaard eller under arrangementer/vi mødes socialt her på hjemmesiden.

Så blev klubben i lørdags certificeret af DRF i sikkerhed og organisation som den første klub øst for Storebælt. Se evt. i scrapbogen for at se den flotte artikel fra Folketidende.

Ingrid Ølstad og Catzhing Firfod har været hjemme i Norge for at starte Norske Mesterskaber for Hold og selv om Ingrid jo selvfølgelig ikke kunne starte for SAR til det stævne er det bestemt værd at fortælle at de blev en flot nr. 5!

Til klubbens første klubmesterskab i meget meget lang tid, var der heldigvis rigtig mange der havde valgt at støtte op om Juniorudvalgets Initiativ. Og det gjaldt heldigvis også hjælpere, for uden dem ville tingene ikke løbe så fint rundt. Det var også dejligt at Palle Thilqvist endnu engang valgte at bruge dagene på Kjeldmosegaard, så støt op om hans gode initiativ og køb lidt billeder af ham ;0)

Årets klubmestre blev som følgende:
Ponydressur: Trine Kristjansdottir/Orchids Zaina
Hestedressur: Tanja Lohse/LouLou Sjælstofte
Ponyspring: Helene Christensen/Flower Girl
Hestespring: Camilla Ødegaard/Firfod Fricatz

Trine Kristjansdottir/Orchids Zaina Tanja Lohse/LouLou Sjælstofte Helene Christensen/Flower Girl Camilla Ødegaard/Firfod Fricatz

Vi ønsker mestrene et stort tillykke med mesterskabet!
Øvrige resultater kan ses under stævne/resultater.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til: Mogens Kubet og Marlene Piil Nymand – TILLYKKE.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.