Uge 36 – 2013

FKR C-aften stævne dressur
FRKS C-stævne med de individuelle distriktsmesterskaber i dressur
SAR tirsdag – nedlæggelse af blomst ved mindesten
SAR onsdag – ridehuset er lukket hele dagen pga. reparation af taget.

I skrivende stund er der stadig 7 timer tilbage af anmeldelsfristen til Støt Brysterne stævnet. PT ser det ikke ud som om så mange ønsker at få fingre i de sindsygt mange og flotte ærespræmier vi har fået samlet sammen, men lad os nu tage JA-hatten på og håbe på at anmeldelserne vælter ind omkring midnatstid ;0)
Ellers så har vi fået godkendelse fra distriktet til at lave D-klasser, og det vil så blive valgfrie LC klasser for hestene, og valgfri LD/LC klasser for ponyerne. Vi kan først på tirsdag sige hvor mange ryttere vi får plads til, så derfor råder vi alle til at holde øje med klubbens og distriktets facebooksider, da det er her at oplysningerne vil blive frigivet til. De eventuelle ledige pladser vil blive frigivet efter først til Mølle princippet, så du skal være vaks ved tasterne.

Vi søger hjælpere til stævnet – alle kan være med ung som gammel. Skriv enten til Hannibal på hannibal@hansen.mail.dk eller skriv dig på de lister som bliver sat op i stalden på Kjeldmosegaard på mandag.

Alle 28 deltagere ved torsdagens KLAR PARAT START kursus bestod med bravour. Så stort tillykke til alle pigerne, og ja – til PALLE ;0)

Ved Trakehnerforbundets eliteskue på Broholm Gods havde SAR også ryttere til start, og de fik vist deres dejlige heste frem. I særhed må man sige at Claus Erstrup og Alfa Romeo var. De vandt FEI 5 års finalen med den flotte score på 70% og viste igen at de er et sejt makkerpar. TILLYKKE Claus.
Louise Teisner fik vist Litvinenko Sjælstofte fænomenalt frem i 4 års klassen og med karaktererne 10 – 9,5 – 9,3 og en samlet score på 96,6 fik de sat den nærmeste konkurrent eftertrykkeligt til vægs, idet de var 11,6 point foran. Mon ikke denne ekvipage skulle være helt klar til DRF´s mellemrunde i Møllebakken i September ;0) Louise og Litvinenko blev samtidig kåret til årets mest talentfulde trakehner-ekvipage. Stort tillykke herfra.
Linda Thilqvist og Korsgårds Regitse startede ved Vestegnens Rideklub C-stævne og det blev til en flot 2. plads i LA2**, også et stort tillykke til dem.

Igen i denne uge blev der indhentet nogle flotte sponsorpræmier ind. Tak til Den Gyldne Frisør, Saxkjøbing Hotel samt Hippoadeudvalget.

Der er ingen fødselsdagshilsner i denne uge, så herfra skal blot lyde en opfordring om at nyde den 1. uge i efteråret…….. ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.