Uge 47 – 2010

30/11 KLAR-PARAT-START
25/11 Foredrag med Claus Toftgaard i SAR
28/11 1. søndag i advent – julen begynder at nærme sig

I denne her weekend er der årets sidste ponylandsstævne i dressur med Rosenparade. Fra klubben deltager Camilla Brasen Hvid som hermed afslutter sin pony-karriere.

Husk at der er sidste tilmelding til kursus med Niels Erik Bøchmann lørdag den 27. november. Se mere under kurser.

Der er desværre stadig ikke resultater tilgængelige fra NOR, men vi har modtaget en dejlig besked fra Tanja Koch Andersen og Gørklitgårds Liana som var til start derude. De red i LC2 til 70,87% og LC3 til 74,58% og indkasserede deres første 9-tal ;0)

Der er heller ikke resultater tilgængelige fra MLR´s stævne på Agersdal, hvor en del af klubbens ryttere også har været til start – måske de er der næste uge ;0)

Vi minder lige om at ryttere udefra også er forpligtet til at fjerne mokker og køre gødningssplande fra såvel ridehus som trailerparkering på Møddingen.
Det er medlemmernes fælles ansvar og ikke kun opstalderne – så husk det nu
;0)

Der er nu kommet proprositioner til klubbens C-stævne i dressur i januar – se mere under stævner.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Anette Larsen og Antonia Barding – TILLYKKE ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.