Uge 48 – 2010

Fredag 3. december – Julefrokost i Cafetutten med 60 tilmeldte.
Søndag 5. december – 2. søndag i Advent.

Kursus 4 og 5. december med Niel Erik Bøchmann er aflyst pga for få tilmeldinger.

I torsdags afholdt klubbens kursusudvalg et godt og spændende kursus med Claus Toftgaard og hele 71 interesserede tilhørere var mødt op på Kjeldmosegaard.

Bjarne og Dorit er igen vel hjemme på Kjeldmosegaard efter en velfortjent ferie i Staterne.

Nu er vinteren og også sneen kommet igen, så smukke vinterbilleder modtages meget gerne til glæde for alle hjemmesidens brugere ;0)

Fra Janni Krygermeier har vi modtaget en lille opdatering fra MLR´s stævne på Agersdal, hvor hun fortæller, at hun og Qnego var til start i MB0 og red til 61,2%, hvorimod at Queen Z efter en skadespause på 2,5 mdr. var springende igen og fik en 2. plads med hjem i 80 cm. Udover Janni fik følgende placeringer i MLR: Sacha Bech Petersen/Brenda vand LC2, LB1 og LA2 var slået sammen og her delte søskendeparret Channe og Sacha Bech Petersen 1. pladsen på henholdsvis Funny og Firfod Brdr. Olsen. I LD2 for hest blev Ida von Wurden Berg og Sir Richard nr. 3 og i springklasserne blev det i 30/40 cm klassen til 1. plads til Sacha Bech Petersen og Firfod Brdr Olsen og en 2.plads til Channe Bech Petersen og Funny. Sacha og Olsen vandt også 50 cm klassen og i 60 cm vandt Sacha igen dog denne gang med Brenda. I hestespringklasserne vandt Ida von Wurden Berg og Sir Richard 40 cm, og i 60 cm blev Marie Louise Kierrumgaard og Odds nr. 2. 70 og 80cm klasserne vandt Isabella Wridt Sørensen og Thor. Stort tillykke til jer alle.

Så er der blevet pyntet op til jul i og omkring Cafetutten – juletræet tænder og slukker automatisk så det behøver i ikke at slukke når i forlader området ;0)

Klik for at se billedet i større udgave Klik for at se billedet i større udgave Klik for at se billedet i større udgave

Lidt at grine af.
Klubben har modtaget følgende lille klip fra vores distriktsformand. Det er utroligt hvordan dressuren kan foregå. Nu har englænderne fundet en version, der ud over svære øvelser også er sjov at se på.
God fornøjelse

Lidt at grine af.
God fornøjelse

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.