Uge 50 – 2010

NOR juleshow søndag 19/12.10
4. søndag i advent.

Sidste uge efterspurgte vi vinterbilleder og vi er så heldige at Jette Sander Pedersen har sendt os dette herlige billede som hun selv kalder “Så er mor sgu væltet” ;0)

Klik for at se billedet i større udgave

Der har som sagt været afholdt juleoptog i Sakskøbing, og endnu engang blev der sat rekord, idet ikke mindre end 35 foreningen deltog. SAR deltog ikke i år men tilgengæld kan vi ønske tillykke til Klimagårdens Rideskole som endnu engang løb med en af de eftertragtede præmier, nemlig som mest fantasifulde. STORT tillykke herfra til jer ;0)

Selv om vi ikke deltog i juleoptoget havde Marlene fra juniorudvalgtet alligevel inviteret til julehygge med æbleskiver og varm cacao og omkring 25 mødte op og hyggede sig. Og tænk sig…. Julemanden kom også forbi, og da han jo har rigtig mange børn han skal rundt at besøge måtte vi skynde os at tage billeder af ham, så bær over med kvaliteten men nyd synet af ham alligevel. HO HO HO ;0)

Klik for at se billedet i større udgave Se flere billeder her

I NFRK fik Tanja Koch Andersen og Gørklitsgårds Liana endnu engang placeringer. Det har været et rigtig godt år for den unge ekvipage som i Nykøbing vandt både LC2 og LC3. I LC3 blev en af klubbens nye medlemmer Line Juliussen placeret på en flot 3 plads med Conair Row. Tillykke ;0)

Endelig kom der resultater fra stævnet i NOR og SAR havde mange flotte placeringer. LA2 pony vandt Trine Kristjansdottir og Orchids Zaina, LA4 og 5 pony vandt Sabrina Pilemand og Orchids Tingertail. I hesteklasserne vandt Ingrid Ølstad og Avenziz Firfod LA2 og Tina Graugaard på Copelia blev nr. 4. I LC2 og 3 vandt Tanja Koch Andersen og Gørklitgårds Liana, mens Christina Jensen og Zulaima Firfod vandt LB2. LA1 blev vundet af Tina Graugaard og Copelia, mens Ingrid Ølstad og Tadeus Firfod tog sig af 3. pladsen i samme klasse. I LA 2 vandt Ingrid Ølstad på Tadeus Firfod, mens Tina Graugaard og Copelia besatte 2. pladsen og Marlene Piil Nymand og Christian 14 tog 3. pladsen. TILLYKKE TIL JER!

Der er ingen fødselsdagshilsner for denne uge, men vi sender istedet en forsinket fødselsdagshilsen til Jonna Kubet som havde fødselsdag i sidste uge, men var blevet glemt i kort nyt. TILLYKKE MED DAGEN ;=)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.