Uge 52 – 2010

27/12 Årsdag for indflytning i den nye stald på Kjeldmosegaard.
31/12 Nytårsaften – Pas på jer selv og hinanden

Bestyrelsen har i samarbejde med Sikkerhedsudvalget revideret klubbens sikkerhedsregler. Ikke de store ændringer, men tjek dem alligevel ud HER eller under punktet sikkerhed

Klubben har nu også en officiel alkohol- og rygepolitik. Den kan du læse her eller finde den under punktet sikkerhed.

Kontingentopkrævning for 2011 udsendes i denne her uge, men er først til betaling 1. februar 2011 så der er tid nok at løbe på.

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Emma Nymand – TILLYKKE ;0)

Så er der blot at ønske jer alle et rigtig godt nytår – og sige tak for det gamle. Det har været et begivenhedsrigt år i klubben med masser af super gode arrangementer, kurser, stævner, certificeringer og som altid masser af daglig hygge. Vi håber at det nye år bringer alt det gode med sig for dig, din hest og din familie ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2010. Bogmærk permalinket.