Uge 1 – 2011

Nytåret er overstået og hverdagen banker igen på. Bestyrelsen håber at alle, mennesker og dyr, kom godt gennem nytåret og at nytårsønsker og -fortsæt vil blive indfriet i 2011. Vi ser frem til positivt samarbejde med såvel pensionærer, medlemmer som undervisere, gæster og ikke mindst Bjarne og Dorit. GODT NYTÅR ;0)

Ved årsskiftet havde der været 30766 besøgende på vores hjemmeside siden starten i juli 2009. Rigtig flot, og sig til hvis der er ting i mener bør ændres eller som mangler!

Et nyt år begynder, og allerede nu summer det med initiativer for 2011 i de forskellige udvalg. Vi er sikre på at det bliver et år med masser af spændende kurser, foredrag og stævner. Ikke mindst skal klubben og Hippoade udvalget afholde Nordisk Mesterskab i langdistance i juni, så sæt allerede nu x i kalenderen så vi kan samle rigtig mange hjælpere.

Klubben har lavet nye regler for sætning af hold til mesterskaber m.m. Se dem under linket stævner/holdkonkurrencer.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Simone Mikkelsen og Julie Christensen – TILLYKKE!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.