Uge 5 – 2011

LSP D/C stævne dressur
FKR D-stævne spring

Vi fik afholdt vores første indendørs C-stævne i dressur, og med mange flotte resultater til klubbens egne ryttere. Se mere under stævner, resultater.

Ida Christiansen og Fønix Elsa fik en fin debut i PRT på hjemmebane og Emily Lundqvist Mikkelsen fik ved sammen lejlighed gjort Nerle til B-pony.
TILLYKKE ;0)

Når nu vi er ved stævnet, så skal der lyde en stor tak til hjælperne – det er dejligt at i gider hjælpe, uanset om det er få eller mange timer, til store eller små opgaver. Alle hænder kan bruges ;0)

En lille beretning fra Emma Nymand
Hej SAR
Så har jeg været til en rigtig sjov landsholdssamling og hold da op hvor er jeg øm i alle muskler efter weekenden! Vi ankom til Middelfart fredag, installerede ponyen og så stod den ellers på skridtture med de andre og håndbold om aftenen. Lørdag skulle vi først varme op sammen med Vibsen (landstræneren), og hvis vi frøs når vi mødte op med ponyen (hvilket vi gjorde) blev vi sendt en tur op og ned af staldgangen, i stiveridestøvler, hvor vi skulle sjippe.. Efter at vi havde varmet op sammen med vibsen skulle vi ride PRT for international dommer, som dømte vores programmer og hjalp os med problemer. Resten af dagen blev vi ellers sat til at sjippe sammen allesammen, hvilket var vildt sjovt! Altså når vi ikke bare gik rundt og hyggede os. Dagen blev rundet af med fællesmiddag og et slag rundbold blandt rytterne! så hyggeligt. Søndag skulle vi møde kl. 7:30 i rytterstuen til fællestræning, vi blev herefter jagtet ud i ridehuset af vores personlige fitnesstræner (vibsen) hvor vi fik lov til at lave en masse styrke- og samarbejdsøvelse. og selvfølgelig gik der konkurrence i det. Det var vildt sjovt, men også ret hårdt! Resten af dagen gik med at ride undervisning hos Vibsen, hvor jeg havde en super tur 🙂 Ville lige dele min sjove og lidt anderledes rideweekend med jer.
Knus Emma Nymand
Klik på billedet for at se stor udgave

Udvalgene og bestyrelsen har holdt møde, for at drøfte kommende arrangementer i klubben.
Der er rigtig mange spændende og alsidige arrangementer fordelt over hele året. Vi har opdateret kaldenderen så du kan se alt det som allerede er planlagt i 2011.
Klik ind på kalenderen så du allerede nu kan reservere datoer til det du vil deltage i.
Som sædvanlig vi arrangementer vil blive annonceret på forsiden af hjemmesiden når vi nærmer os.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til AAse Eriksen og Anne Alsbæk – TILLYKKE
;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.