Uge 42 – 2013

FRK C-stæve i spring
SAR lørdag DM i spor for hunde
Ridehuset vil være lukket lørdag fra 8.45 til 10.00 – ved dårligt vejr

På lørdag har Jan Hernet på vegne af Schæferhundeklubben lånt Tutten hele dagen. De skal afholde DM i spor, og vil derfor være gæster på Kjeldmosegaard. Fra Jan har vi fået denne beskrivelse af dagen, og ønsker ham og Odessa held og lykke. Det er tilladt at komme og heppe ;0)
Denne dag kommer Schæferhundeklubben for Danmark forbi, for at afvikle Danmarksmesterskabet for sporhunde.

Vi har lånt ‘Tutten’ hele dagen og ønsker at reservere ridehallen fra kl. 8.45 til kl. ca. 10.00 i tilfælde af dårligt vejr.

Derved kan vi modtage og byde DM-deltagerne velkommen i tørvejr.

Resten af dagen har vi ikke brug for ridehallen, men der vil være en livlig trafik af biler mellem sporarealerne og Ridecenter.

Deltagerne vil blive bedt om at parkere på græsmarken til højre ad Reersø, enkelte (dommere, ledere og kantinefolk) vil få lov til at parkere ved Tutten.

Alle vil blive bedt om, at holde hundene i snor, samle op efter sig og adgang til selve stalden bliver forbudt for dem.

Jeg takker for klubbens tilsagn om lån af lokaler/toilet og håber på minimale forstyrrelser.
På Schæferhundeklubbens vegne

Chades Odessa og Jan

20131003_172707

Så fik klubben et diplom fra Kræftens Bekæmpelse på vegne af vores indsamling til fordel for brystkræft, så nu hænger det lige så fint og pryder væggen i Tutten sammen med en roset og vores flotte plakat. Tak til alle endnu engang for at være en del af dette fantastiske stævne.

Der er nu lavet opslag omkring Julefrokosten. Det er på forsiden af hjemmesiden, men datoen får du her. SÆT x i kalenderen den 22. november kl. 18.30. Det bliver en af de hyggelige aftener.

Der blev taget godt imod klubbens nye tiltag om wellness-ridningen. Næste gang vil være næste mandag, så hvis du har lyst til at prøve det eller være med igen, så er ridehuset gjort klar til kl. 20.15. Se evt. de smukke billeder fra aftenen på klubben blog!

20131013_092616

Når man sådan sidder og kigger efter resultater opnået af klubbens ryttere, så bliver man så varm om hjertet når man ser en resultatliste som denne. Det er jo helt vildt hvad klubbens ryttere for tiden laver af resultater. Her er det jo helt vildt som SAR pryder klassen – det bliver så fedt at følge jer allesammen hen over vinteren, og så se hvad sommersæsonen dog ikke kan bringe næste år.

Og når vi er ved stævner, så kan det nævnes at ved MLR´s stævne i sidste weekend vandt Jamilie Johansen og Rosalina LD2, og blev nr. 2 i LC2, Heidi Damgaard og Romios Eldorado var fejlfri i 40 cm spring, Janni Krygermeier har omvendt dressurhesten Cisse Qunego Z til springhest og var fejlfri i både 40 og 60 cm springning, Jette Pedersen og Oxalia samt Jamilie Johansen og Rosalina var fejlfri i både 70 og 80 cm. Så seje i alle var! Det med springen tegner godt for klubmesterskabet…… Og rosetterne er bestilt ;0)

Ved C-stævnet i Nykøbing var det især klubbens unge ryttere der stilede højt og blev placeret. Channe Beck Petersen og Firfod Jitterbug vand LB2, mens storesøster Sacha Beck Petersen og den dejlige Compagny B vand LA1, og fik 2 3. pladser med hjem i LA2, og sandelig også en samlet 3. plads i LA2-cuppen. Sabrina Pilemand og kammeraten Casanova vandt begge LA2, og blev også samlet vinder af LA2 Cuppen, mens Lotte Postborg og Landiano er ved at være på plads efter skadespausen og satte sig på 3. pladsen i LA2. Stort tillykke til jer med de flotte placeringer.

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Marlene Piil Nymand. Tillykke herfra ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.