Uge 7 – 2011

FKR D-stævne i dressur
15/2-11 Fællesspisning i cafetutten kl. 18.30

Ved weekendens stævne i VOSK vandt Christina Jensen/Zulaima Firfod og Marlene Piil Nymand/Christian 14 den udskrevne par-cup i dressur da de red til henholdsvis 68% i LB2 og 66% i LA2. TILLYKKE!

Klubbens gæstebokse må nu gerne benyttes. Lyset findes ved den første boks og skal slukkes efter brug. Der vil snarest blive udarbejdet et ordens- og brugsreglement for lån af boksene, men indtil skal du sørge for at rydde op efter dig og din hest både foran og i boksene. Vi håber i bliver glade for dem ;0)

Skolernes vinterferie starter i denne her uge. Nyd den!

HUSK – vi skal stadig samle mokker i ridehuset og på banerne. Vi er desværre indimellem ude for at folk ikke samler op efter sig, og husk at det også er et fælles projekt at få tømt trillebøren.

Foråret er så småt ved at indfinde sig og vi kan ride ude. Herligt ;0) Men husk ikke at ride i folks rabatter, husk at få indløst skovkort til den skov du bor i nærheden af og er du i tvivl om færdelsreglerne når du er til hest, så tjek linket turridning her på siden, hvor du kan se hvorledes du skal opføre sig som rytter i trafikken. Og så er det ellers bare afsted og nyd solen og mærk vinden i kinderne – god tur ;0)

Med forårets komme begynder folk, små børn og dyr også at opholde sig udenfor. Husk derfor ikke at køre for stærkt op ad Reersø-vejen! Vi henviser til at vi tidligere har fået en opfordring fra klubbens naboer om at dæmpe farten.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Janne Bæktoft, Nanna Rewers, Anja Løje og Christina Christiansen – TILLYKKE ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.