Uge 43 – 2013

LSP D-stævne dressur
BRN D-stævne dressur og spring
SAR kursus lørdag – Susanne Baarup

HUSK at der er wellness-ridning igen mandag den 21/10, hvorfor ridehuset er lukket for andre i tidsrummet fra 20.15 – 20.45. Kom glad og vær med ;0)

HUSK at der er sommertiden slutter natten mellem lørdag og søndag, og at urene stilles tilbage!!

HUSK også at søndag er 1. jagtdag omkring Kjeldmosegaard, og at jægerne plejer at “lande” i skoven ved ridehuset omkring kl. 12.00

Vi har fået så smuk en bænk i ridehuset – det er familien Dunch som har tænkt de kreative20131019_103246 tanker omkring hvordan og hvorledes. Tak for den første bænk ;0) Faktisk er det sådan at klubben har købt 4 ekstra hjul så vi kan få lavet endnu en bænk (Morten Dunch har givet grønt lys), men de skal hentes i Væggerløse, så nu skal vi lige have aftalt med en eller anden om at hjælpe os med at hente dem. Sig til hvis du kører forbi eller blot har lyst til at give en hånd med ;0)
I lørdags lagde klubben faciliteter til det første hunde-arrangement der er afholdt på og IMG_0161_1omkring Kjeldmosegaard. Der har ikke været samlet så mange hunde siden vi holdt et af vores juleshows, hvor Sydlollands Agilityforening var på besøg. MEN dagen gik godt forlyder det, og faktisk gik det så godt at “klubbens” egen ekvipage (aner ikke om det hedder sådan ved hunde….;0) Jan Herneth og Chades Odessa søndag kunne lade sig hylde som DM-vinder. Stort tillykke herfra!

Som led i klubbens udvikling og i vores bestræb på også at være en god arbejdsgiver har bestyrelsen lavet en trivselspolitik. Den nye politik kan læses under linket Sikkerhed, og er egentlig blot en sammentrækning af en masse ting som vi har haft skrevet ned og ageret efter længe, men vi synes at det nogen gange er rart at kunne nøjes med at henvise til de store træk. Så lidt nyt og så alligevel ikke……

På Lørdag den 26. oktober er der kursus med Susanne Baarup, hvorfor ridehuset vil være lukket for andre så længe kurset står på. Se tidsplanen her eller på facebook. Det er muligt at tilmelde sig til frokost inden torsdag også selv om man ikke deltager. Prisen er 40,- kr. pr. person og der serveres flæskesteg.

Selv om efteråret stadig viser sig fra den flotte side, kan vi ikke komme uden om at vinteren er ved at komme. Med det begynder fri-springningen og løs-springningen også igen. Husk at man skal skrive sig på tavlen i ridehuset senest torsdagen før, såfremt at tiden ønskes benyttet til spring af den ene eller anden art. Står der ingen på, kan alle benytte tiden uden at der sættes forhindringer op. Vær gode til at informere hinanden, så er vi sikre på at det nok skal fungere lige så godt som andre år.

Ved årets sidste distriktsstævne i D5 blev Maria Nielsen og Weronica nr. 10 i en LA* springning i Fakse. Stort tillykke med det og med den placering tror vi ikke at nogen kan tage distriktets rangliste fra ekvipagen.

Ugens mange fødselsdagsbørn skal naturligvis også have en hilsen: Tillykke til Janni Krygermeier, Sacha Bech Petersen, Trine Fisker, Kitt Nørbjerg Ålborg og Christina Danielsen, som mange stadig vil huske som Christina Jensen ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.