Uge 48 – 2013

SAR 1. december springstævne

Så er det på søndag at julen rigtig starter, og det med vores springstævne. Vi mangler en del hjælpere – stævnet er stort, så det er lidt voldsomt hvis der kun er 3 til hele dagen. Meld meget gerne ind – nogle timer har også meget at sige.

Trine Kristjansdottir har netop fået sin sidste kvalifikation i hus, så nu må hun og Spangsgårds Nephew starte landsstævner i dressur, og kvalifikationen til ECCO og DM for juniorer er i hus. Stort tillykke til Trine, Næb og Helga som alle lægger mange timer i at opnå Trines mål.

Ved Nykøbings klubstævne i weekenden var Heidi Lund Koppelgaard og Tonny af Ravnsholt vinder af både LA2 og LA4, mens Pernille Magnusson og Poppelgårdens Notre Ravel tog 2. pladsen i de samme klasser. Tillykke til de to ihærdige ekvipager ;0)

Klubbens julefrokost blev afholdt i fredags, og det var som vanligt super hyggeligt med masser af dejlige mennesker og dejlig mad. Her er lidt stemningsbilleder, hvor der både var hygge for børn og voksne.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Gitte Lundqvist og til Isabella Wridt Sørensen – tillykke til jer ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.