Uge 50 – 2013

MLR E-stævne spring og dressur
SAR Juleoptog søndag

Kender du til klubbens blog? Det er sjov og spændende læsning for alle, og lige nu er der nyt på klubbens blog. Du finder bloggen ved at klikke på linket som ligger på forsiden af hjemmesiden – neders i venstre hjørne.

Hvem synes du skal have årets Skulderklaps pokal? Gå ind her på hjemmesiden under linket Rangliste, faneblad vandrepokal og udfyld skemaet med hvem du synes fortjener pokalen som uddeles ved årets generalforsamling i februar.

Der er juleoptog i Sakskøbing by på søndag den 15. december. Vi starter ud kl. 13.00 fra Skotte, og går herefter op gennem byen. Ponypigerne har gjort et stort stykke arbejde ud af det, så kom og kig med.

Efter juleoptoget vil der være julehygge i Tutten med Gløgg, æbleskiver og cacao. Det vil være kl. 15.00 og det er gratis. Vi vil dog rigtig gerne have tilmeldinger, så vi ved hvor meget der skal handles. Så meld til enten i stalden eller på facebook. Vi ses forhåbentlig ;0)

Ugens enlige fødselsdagshilsen skal gå til Gitte Pilemand. Stort tillykke herfra!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.