Uge 51 – 2013

4. søndag i advendt.
Der er i denne uge og næste uge ingen stævner.

Tilgengæld er der juleafslutning for wellness mandag aften fra kl. 20.15 – 20.45 med efterfølgende hygge, så kom endelig og ønsk hinanden glædelig jul.

Det er lige ved og næsten…. Julen står helt klart for døren, og en af traditionerne når man bor i Sakskøbing er jo årets juleoptog. Og i år deltog Sakskøbing Rideklub for første gang i 3 eller 4 år, og sikke et hold vi fik sendt afsted. Det var helt vildt så kreative mødrene og deres børn havde været, og vi var superstolte af at kunne sende den flotteste opsætning af Klodshans afsted. Nyd billederne og se hvor fantastiske de er ;0)

Julehyggen efter juleoptoget er også vel overstået. Ca. 30 mand havde fundet vej til Tutten, hvor der blev hygget med nylavede vafler, æbleskiver, gløgg og cacao. Det er så dejligt at der er opbakning til disse ting som bliver afholdt i klubben, og for alle dem der havde været til juleoptog var det en kærkommen lejlighed til at få varmen.

Vi opfordrer alle til at holde øje med bloggen de næste dage op mod jul – der vil være en konkurrence, som ingen endnu kender indholdet af, men der vil være en lækker præmie til den der vinder. Husk – at du skal ikke downloade noget eller være medlem af noget for at kunne følge med på bloggen. Det er simpelthen blot at klikke på linket nederst på siden ;0) Pøj Pøj til jer alle.

Der er desværre ikke resultater tilgængelige fra MLR´s stævne i weekenden.

Ugens enlige fødselsdagshilsen skal gå til Charlotte Kozeluh – TILLYKKE ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.