Uge 52 – 2013

24. december – juleaften
25. december – 1. juledag
26. december – 2. juledag.

Så er det meget meget tæt på juleaften, og bestyrelsen vil blot ønsker jer alle sammen en helt igennem fantastisk jul. Vi håber at i får lige det i har ønsket jer, og at i får tid til at hygge både med familien og hestene.

I dagene her op til jul, kører der som sagt en julekonkurrence på klubbens blog. Der kan sendes svar på både Facebook og på klubbens gæstebog på hjemmesiden. Alle kan deltage, ung som gammel ;0) Held og lykke til alle.

Husk at vi også rigtig gerne vil have DIT forslag til hvem der kunne være den heldige, der skal modtaget klubbens Skulderklaps-pokal til generalforsamlingen i februar. Der skal meldes tilbage inden årsskiftet, og man kan bruge formularen på hjemmesiden. Under fanebladet rangliste, link vandrepokaler og slutteligt skulderklaps-pokalen. TAK FOR HJÆLPEN ;0)

Der er ingen fødselsdage i denne uge, så i stedet RIGTIG GLÆDELIG JUL ALLE SAMMEN ;0)

Det tror jeg simpelthen skulle være det for denne uge.

Há en rigtig dejlig jul og nyd hinanden ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2013. Bogmærk permalinket.