Uge 1 – 2014

Ingen stævner i den kommende uge, men det giver jo så ekstra tid til at træne til klubmesterskabet, som jo ligger i marts.

Nytåret venter lige om hjørnet. Vi håber at i alle må komme godt ind i det, og at 2014 bliver en spændende år med en masse gode oplevelser.

Vi skal i februar have generalforsamling, og derfor vil der skulle indsamles vandrepokaler. De som modtog sidste år vil blive kontaktet snarest, således at nye navne kan blive indgraveret i pokalerne.

Der er i øjeblikket ved at blive skrevet kontingenter. Er der sket ændringer i adresser, navne eller andet må i meget gerne melde ind til klubbens kasserer på hannibal@hansen.mail.dk

Nyd når dagene i denne mørke tid indbyder til ridning udendørs. Hestene nyder det og ryttere bliver i så godt humør af det.

I januarnummeret af Ridehesten er der en artikel om SAR´s juniorudvalg.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Emma Nymand, Malou Carlsen, Simone Mikkelsen og Claus Erstrup. Tillykke til jer alle sammen ;0)

Fra bestyrelsen skal blot lyde GODT NYTÅR – vi ses i 2014 ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.