Uge 2 – 2014

Stævnesæsonen er stadig ikke gået i gang endnu i Distrikt 5.

Mandag er det Hellig 3 kongers dag, og traditionen tro skal der i dag tændes tre lys, og når det sidste går ud, så er julen slut for denne gang.

I magasinet Ridehestens januar nummer var er der en flot artikel omkring klubbens juniorudvalg. Læs den her eller se den i vores Scrapbog, som du også finder her under linket nyheder. Nu x vi bare fingre for at pigerne også får den Initiativpris som de er indstillet til i Fritidssammenslutningen, men det ved vi først senere på foråret.

Selv om der ikke er nogen stævner i vores distrikt endnu, er der længere nordpå stævner. Og i går var flere af klubbens unge dressurryttere til start i Møllebakken. I dagens sidste klasse blev det til en flot delt 2. plads til Katrine With Petersen på Moresco Essenbæk og Sabrina Pilemand på Casanova. Det er dejligt at se, at vi kan blande os også når vi kommer langt væk hjemmefra ;0)

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Karina Romme, Gitte Olsen og Anette Damgaard – TILLYKKE TIL JER!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.