Uge 15 – 2011

FKR C-dressur aftenstævne
LSP C/D stævne dressur

Nu er vejret blevet fantastisk og vi bruger banerne udenfor mere nu, men HUSK at der også skal samles mokker derude!!!

Klubben plejer jo at give medlemmer som skal konfirmeres en lille overraskelse, så meld endelig tilbage til Hannibal, hvis du kender nogen i klubben som skal konfirmeres. PT kender vi til 2 dejlige piger som skal konfirmeres iår ;0)

Monica Bugge Skibsted og Looping Lucy er blevet nr. 6 i 130 cm klassen i Moorsele, Belgien. TILLYKKE!

Ved NORD´s stævne på Vilhelmsdal den 26. marts fik følgende af SAR´s ryttere
placeringer: Denise Skarsø og Remember Me blev nr. 2 i LB1, Sacha Beck Petersen og Firfod Brdr. Olsen vandt LA1, Benita Duch og Ivanhoe vandt LC1, Triin Pinnör og Horizont Firfod blev nr. 2 i LA1, Maria Nielsen og Toftekildes Delight vandt LA2 og Ingrid Ølstad og Zyncron Firfod vandt både
LC2 og LC3 – TILLYKKE til jer alle ;0)

OBS!!!!! Påskens skovtur arrangeret af juniorudvalget gør det også muligt for cyklister at deltage, så tag familien med og gør dagens til en festlig fællesting.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.