Uge 16 – 2011

Staldmøde i cafetut mandag
Fællesspisning i cafetut tirsdag
Ridemærkeprøve SAR søndag

HUSK! Ridehuset er lukket onsdag fra kl. 17.00 da pigerne som tager ridemærker skal bruge det til at øve til deres prøve søndag, hvor ridehuset igen vil være lukket nogle timer, men der kommer nærmere herom.

Emma Nymand og Kinski Wee blev ved ponylandsstævne på Vilhelmsborg nr. 7 i PRT og blev samtidig udtaget til deres første internationale stævne som finder sted i Bernstorfparken senere på foråret. TILLYKKE med begge ting.

Man siger jo at motion er godt, men pas alligevel på ;0) Emma Nymand har lige brækket sit kraveben ved at spille rundbold og må derfor holde 4 ugers pause fra ridningen. SURT SHOW!!!!

Der er nyt fra kursus udvalget – se mere på forsiden om kurset med Claus Toftgaard.

Torsdag den 28. april får klubben besøg af lægeeksamineret (menneske)massør Hans Erik Jørgensen, Holeby. Han kommer og fortæller om sin uddannelse, idet vi håber at kunne få ham tilknyttet som fast massør her i klubben. Se mere herom på opslag i ridehus, stald og her på hjemmesiden i næste uge.

Ugens fødselsdags hilsen skal gå til Rikke Strate og Ida Christensen.TILLYKKE!!!!!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.