Uge 18 – 2011

FUKR Orienteringsridt
Bestyrelsesmøde mandag på Kjeldmosegaard
Hippoadeudvalgsmøde mandag i Cafetutten

Efter en travl arbejdsweekend, kan klubben nu bryste sig af, at springbanen og den ene af dressurbanerne er hegnet ind med nyt højt hegn. Flot er det blevet og meget mere sikkert. Vi glæder os til at vi om små 14 dage kan få forhindringerne ud, for så er det lyst så længe at undervisningen kan foregå udenfor.

Vibeke Degn kommer og træner ponyryttere og andre tilmeldte i dressur på Suhrsminde i weekenden. Det er muligt at se på som tilskuer.

Charlotte Piil Nymand blev i søndags konfirmeret fra Sakskøbing Kirke – Vi håber hun nød dagen, vejret var ihvertfald med hende ;0)

I torsdags havde vi besøg af Hans Erik Jørgensen (Megger) som fortalte omkring massage af sportsudøvere, i dette tilfælde rytterene. Det blev en lærerig aften og det er aftalt at vi kan bestille tid til massage ved at skrive sig på skemaet som hænger på døren indtil sadelrummet. Der er flere forskellige behandlinger at vælge imellem og til forskellige priser. Megger vil komme fast om onsdagen og vi har fået lov at benytte os af Bjarne og Dorits lejlighed ovenpå stalden. PS din familie er også velkommen til at benytte sig af tilbudet og foreløbig er der hængt skema op for de næste 4 uger, startende onsdag den 4. maj kl. 16.30.

Ved påskens springstævne på Brændte Ege fik følgende af klubbens springryttere placeringer; Denise Skarsø og Remember Me fik 2 1.pladser i U-LB klasserne, Josefine Voss Madsen og Roselina fik ligeledes 2 1. pladser i U-LB klasserne, hvor Josefine og Come Back Loui tog en 1. plads i U-MB klassen. I U-lc klassen for ponyer fik Pernille Friis på Con Amor ligeledes en 1. plads – STORT TILLYKKE TIL JER ALLE!

Gitte Pilemand har igen været flittig med sit kamera og på linket herunder kan du se billeder fra bla ridemærkeprøven, fællesspisningen og påsketuren.

Den ene dag i stalden fik vi fint besøg – man kan jo næsten ikke kende hinanden når man ikke er i ridetøj! Kan i gætte hvem denne smukke hestepige er?

fint besøg i stalden

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til: Nicoline Treldal Jensen og så Signe Hemmingsen som vi glemte i sidste uge. TILLYKKE

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.