Uge 7 – 2014

Ingen stævner i D5 i denne uge
Vinterferie

Husk sidste tilmelding til klubmesterskabet er den 17. februar.

Wellness er aflyst mandag den 10. februar pga. aftenarbejde og udenlandsrejser

Igen er der nyt koncept på vej i Sakskøbing Rideklub. Denne gang introducerer vi yoga, hvor Pia Mikkelsen vil være instruktør hver anden mandag. Der er opstart mandag den 17. februar k. 19.00 hvor vi mødes i Tutten. Se mere på klubbens facebook side, hvor Pia har lagt en spændende indbydelse ud. Det er noget alle kan være med til også selv om du ikke er medlem, eller du ikke er rytter. Yogaen vil være på forsøgsbasis for at se om der er opbakning til det.

I fredags afholdt ungdomsudvalget en vellykket aften med hygge for de unge op til 15 år. Læs mere om det herlige arrangement på klubbens blog.

Der er ingen fødselsdagshilsner i denne uge, så vi nøjes med at ønske alle en dejlig vinterferie, og til de der ikke har ferie, ønsker vi en god uge ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.