Uge 8 – 2014

NOR D-stævne dressur

HUSK – mandag er sidste tilmelding for klubmesterskabet. Stævneudvalget mødes torsdag for at lave foreløbigt program. Så få sendt en mail afsted – vi satser på en masse herlige starter ;0)

Der er stadig et par enkelte ledige pladser til kurset med Susanne Baarup i marts. Henvendelse vedr. dette skal ske til Susanne Vennike – se mere på forsiden af hjemmesiden.

Så er mandag også den dag, hvor vi starter vores nyeste tiltag YOGA op. Holdet var hurtigt fuldt booket til denne uge, og vi glæder os over at vores medlemmer og de gæster der kommer har valgt at tage klubbens anden side med fokus på rytteren/mennesket så positivt til sig. Fedt at i gider være med ;0)

Ved weekendens trakehner og oldenborger hingstedag i Middelfart fik to af klubbens medlemmer nogle dejlige overraskelser. Kai Olesen og hans partner dyrlæge Berner fik kåret deres hingst Dicaprio – stort tillykke og masser af held og lykke med fremtiden for denne dejlige hingst. Samtidig så blev Louise Teisner og Litvinenko Sjælstofte tildelt Schwadroneurs mindepokal. Også et stort tillykke til Louise med den store ære!

Lørdag var der spontan hygge i Tutten – Vivian Ravn havde kreeret denne smukke kage som blev spist med stor velbehag sammen med en masse dejlige mennesker der nu tilfældigt var på Kjeldmosegaard og sammen med en ordentlig omgang kaffe. Tak for kage Vivian – det kan kun gentages for sjældent ;0)

Ugens enlige fødselsdagshilsen skal gå til Janne Bæktoft – stort tillykke unge dame!!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.