Uge 19 – 2011

ØLR D-stævne spring/dressur
VOSK D-stævne dressur
Staldmøde i Cafetutten torsdag kl. 19.00

Dopingforedraget som distriktet havde arrangeret og planlagt til på tirsdag er aflyst pga. for få tilmeldinger.

Tilmeldingsfristen til kurset på SAR med Claus Toftgaard er udsat til tirsdag. Vi kan være mange flere tilhørere/tilskuerer endnu. Meld meget gerne tilbage til Sanne Vennike hvis du kunne tænke dig at deltage – det vil være rigtig ærgeligt at skulle aflyse ;0)

Klubben skal jo afholde de individuelle distriktsmesterskaber i dressur, og proprositionerne er godkendt. Før vi lægger dem på INFOSPORT, ville vi rigtig gerne have nogle sponsorer på klasserne, så kender du nogen som kunne være interesset i at give en gave eller et pengesponsorat hører vi rigtig gerne fra jer. Kontakt enten Hannibal 40159283 eller Maria Stryhn 20987439.

Ved weekendens mange stævner har klubbens medlemmer igen været aktive, og det blev placeringer til følgende: Trine Fisker og Winston vandt i Faxe LA2 for pony, I Fladså vandt Celine Nielsen og Troldegårdens Baily LB2, på Midtlolland vandt Pernille Friis og Con Amor 90 CM spring for pony, Janni Krygermeier og Cisse Qnego Z blev nr. 2 i LB3 og vandt LA2 – Stort TILLYKKE til jer alle sammen ;0)

Ved weekendens DM i spring var Monica Bugge Skibsted og Qwita til start. 1.
dag endte hun som nr. 7, og var dermed viderere til selve DM-finalen for U21-ryttere. I første runde førte Monica indtil der var 5 ryttere igen med kun 1 fejl på tid, men endte som en flot nr. 3. Så skulle 2 hovedrunde igang og desværre fik Monica og Qwvita 2 nedrivninger. Dette gjorde at de rykkede ned på en 7 plads, men for pokker hvor er det flot til et DM. GODT REDET I
2 – og tillykke herfra ;0)

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Monica Bugge Skibsted og Jane Bech Petersen – tillykke til jer 2 også !!!!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.