Uge 9 – 2014

SAR . generalforsamling kl. 19.00 Torsdag
SAR – klubmesterskab

Så har vi netop lagt på indbydelse til fastelavnsarrangement hjemmesiden. Vi håber at en masse melder til ;0) Det bliver dog først søndag den 16. marts – så der er rigelig tid til at slå katten af tønden alle mulige steder uden at skulle vælge hvad man helst vil til. Nu kan du NÅ DET HELE!!!

Der har længe ikke være lagt nye billeder op på hjemmesiden på det link der hedder Medlemmernes heste – vi tænker at i alle lægger billeder op af jeres heste på de sociale medier istedet. Derfor er det blevet besluttet med webmasteren at vi laver en mappe til dem i vores galleri, hvor de alle kommer til at ligge. Dette bliver dog uden tekst.

Der er desværre ingen resultater tilgængelige fra stævnet i NOR – men vi håber at SAR-rytterne har klaret sig godt.

Det er igen blevet hverdag og derfor vil der være wellness på mandag kl. 20.00 i ridehuset – hygge som altid ;0)

I weekenden afholder vi jo klubmesterskab – det er dejligt at så mange har valgt at deltage. Vi håber derfor også at der vil være en masse publikummer som finder vej til stævnet, så vi kan skabe den helt rette stemning. Tutten vil som altid sælge dejlig mad, og i anledning af at det officielt er fastelavn vil der naturligvis også være fastelavnsboller…….

Vi henstiller til deltagere ved klubmesterskabet at læse velkomstskrivelse – der er vigtige informationer at hente.

Torsdag har vi generalforsamling, og mad og kage er bestilt – pokalerne er graveret – gaverne er indkøbt, så nu mangler vi blot at en masse medlemmer kommer og bruger en aften i fællesskab. Ses vi?

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Jeanne Bonde og Klare Schjelde Rasmussen – TILLYKKE Piger ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.