Uge 23 – 2011

KLAR-PARAT-START (8/6)
FRKS C-dressur
NORD D-dressur/spring

Mægger har nu lagt sin massagen om mandagen i klubben. Har du brug for en anden dag så ring til ham. Skema med nummer hænger i stalden.

Efter sidste tilmelding er der ialt 260 starter til langdistanceridning i Knuthenborg når Hippoaden holder Nordisk Baltisk Mesterskab den 25. juni.
I Nordisk Baltisk Mesterskab for senior, er der 6 fra Danmark, 2 fra Estland, 5 fra Sverige, 5 fra Norge og 1 fra Findland.
I NBM for young rider er 1 dansk, 2 fra Estland, 2 fra Norge. 5 fra Sverige.
Derud over er der er polsk og norsk rytter i andre klasser.

Du kan stadig nå at melde dig som hjælper til HIPPOADEN.

Ida Christiansen og Fønix Elsa var inviteret til at ride opvisning på Roskilde Dyrskue. Flot med en sådan invatiation!

Sabrina Pilemand og Orchids Tigertail fik en 2. plads ved C-stævne i Hvalsø.

Mette Kozeluh har gennem en rideprøve kvalificeret sig til at blive ansat hos den tyske top-springrytter Poul Schöckemöhle. FLOT OG SUPER SPÆNDENDE
;0)

Fra Monica Skibsted har vi fået en lille update på stævnet i Wierden i Hollen, hvor hun og Qwita blev nr. 6 i lille tur (læs 135 cm) og blev udtaget til nations cup for hold i 145 cm klassen, hvor hun fik 0 fejl i første runde og en ærgelig bom i anden runde.

Fra Trine Kristjansdottir har vi modtaget følgende takkebrev: Jeg er blevet konfirmeret den 20/5 og jeg takker for klubbens opmærksomhed. Jeg har fået en stor hest i konfirmationsgave, han hedder Boomerang ;0) Tillykke med ham Trine, han ses herunder sammen med Zaina (men hvem er hvem ;0)

Boomerang og Zaina Boomerang og Trine

Husk tilmelding til Sct. Hans i klubben eller i Knuthenborg. Se opslag på forsiden

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Lene Strate, Charlotte Piil Nymand, Kathrine Brandt Winter og Benita Dunch. Tillykke til jer alle ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.