Uge 12 – 2014

Ingen stævner i Distrikt 5 denne uge
Fritidssammenslutningen afholder generalforsamling.

Mandag er der yoga – husk tilmelding til Pia. Der er måske stadig enkelte ledige pladser.

Emma Nymand og hendes dejlige lånehest Leopold har i søndags været til landsholdssamling for juniorer – vi håber at det på sigt bærer frugt ;0)

Aktivitetsudvalget afholdt søndag Fastelavn. Der var desværre ikke så mange børn med, der var sygdom og opståede opgaver som gjorde at flere måtte melde fra, men de der kom hyggede sammen med alle de voksne, som jo sagtens kunne se de hyggelige i at drikke eftermiddagskaffen i klubben sammen med en masse andre. Vi fik slået katten af tønden, og Freya Dunch var så sej, at hun endte med at blive BÅDE kattekonge- og dronning. Derfor er hendes krone lidt høj på billedet.

Da slikket var fordelt var det tid til fastelavnsboller i Tutten, hvor der også blev delt fastelavnsris og deltagerrosetter ud til alle børnene. Dagens 2 bedste udklædte fik endvidere en stor flot roset og gik til Carl Dunch som var den sejeste skorstensfejer med høj hat, stige og børste om livet, og til Catja Been, som var den fineste dame med juveler og høje hæle ;0) Dejligt at ca. 20 mennesker hygger på tværs af generationer en søndag eftermiddag – der havde dog været plads til mange flere. Det x vi fingre for kan lykkes næste år.

Mandag er der generalforsamling i Fritidssammenslutningen, og vi x fingre for at SAR for del i fondspengene og at Ungdomsudvalget virkelig får deres initiativpris.

Ved årsmødet (generalforsamling) i Distrikt 5 blev der også uddelt ranglistepokaler for 2013, og her fik Maria Nielsen fortjent sin for springning som hun vandt i overlegen stil på Weronica. I stedet for det kedelige billede som kunne være taget på Hotel Falster har vi fået dette dejlige billede af Maria. Tillykke med pokalen!

Ved weekendens stævne på Brændte Ege har klubbens ryttere virkelig vist sig frem, og med så flotte resultater at man kun kan glæde sig til at se hvordan resten af sæsonen forløber ;0) Channe Beck Petersen og Firfod Jitterung blev nr 2 i LC3 og vandt LB1 for ponyer. Storesøster Sasha og Honning Firfod vand LD2 for heste, mens Mie Christiansen og den kønne Pineapple vandt LC1 og blev nr. 3 i LC2. Louise Pedersen og Ozzy blev en flot nr. 2 i LB3, mens Lotte Postborg og Landiano vandt LA1 og Karoline Krøyer og Højbakkes Miranda blev nr. 3 i samme klasse. I LA2 var der SAR her der og alle vegne, da Heidi Lund Koppelgaard og Tonny af Ravnholt vandt, Karoline Krøyer og Højbakkes Miranda blev nr. 2 og  Lotte Postborg og Landiano satte sig på 3. pladsen. Heidi og Tonny fortsatte de flotte takter fra LA2en og vandt også LA4. HOLD DA OP HVOR ER DET SVÆRT IKKE AT VÆRE STOLT – stort tillykke til jer alle med de superflotte placeringer:

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Emily Lundqvist Mikkelsen som vi ved fejl også fik nævnt i sidste uge, og til Britta Brændbyge. Tillykke til jer 2 ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.