Uge 25 – 2011

SAR – Hippoade med Nordisk Mesterskab
RYS C-stævne spring
Vilhelmsborg – Landsfinaler i Ponygames
Mandag bestyrelsesmøde i Cafetutten kl. 19.00 Torsdag Sct. Hans i Cafetutten og i Knuthenborg

Et lille rygte er kommet frem. Hippoaden kan vist stadig bruge hjælpere til lørdag eftermiddag. Kontakt evt. Hans Herman Storm hvis du har tid, lyst og lejlighed til at hjælpe.

Til Hippoaden er der en del af klubbens medlemmer til start – Held og lykke og nyd turen! Der er iflg. Hippoadens Hjemmesiden 260 ekvipager til start fra Knuthenborg – og de første ankommer allerede torsdag. Det er et kæmpe arrangement da vi som sagt skal afholde Nordisk Mesterskab.

SAR´s ponygames hold skal til Landsfinalerne på Vilhelmsborg – Held og lykke til jer også!

Monica Bugge Skibsted og Qwita skal jo ride Nordisk Mesterskab i springning for Youngriders den 1-3. juli i Middelfart. Hør Evt om andre tager turen over for at heppe og lav fælleskørsel ;0)

Der har været en del af klubbens ryttere til start i MLR – desværre er der i skrivende stund ikke kommet resultater.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Caroline Høj, Mette Kozeluh og Jane Topp Olsen – TILLYKKE ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.