Uge 14 – 2014

LSP C-D stævne dressur

Det har da været den mest forrygende weekend – sikke et vejr, og sikke mange ting der er sket i klubben.

Vores modige springryttere Mette Kozeluh, Charlotte Kozeluh og Jette Sander Pedersen havde pakket deres 3 oldenborger og var draget mod Møn, hvor de red årets allerførste jagt – Desværre er vi ikke i besiddelse af billeder derfra, men det er nok kun fordi det er gået så hurtigt at de er blevet sløret ;0)

Tilgengæld har vi et billede af en gammel trakehner-herre som her nyder sin 19. forår – og hvorfor ikke blot fejre det med en herlig galop!

Endnu engang fik en af SAR´s ryttere en del sider i Magasinet Ridehesten. Emma Nymand fik i marts nummeret en flot artikel i og den kan læses i scrapbogen her på siden hvis ikke du allerede har læst den.

Weekenden har også budt på opsætning af dressurbaner – hegnene er nyvaskede, og klar til en udendørssæson som forhåbentlig bliver rigtig god. Tusind tak til alle de som hjalp både fredag hvor nedvaskningen begyndte, og lørdag hvor vasken blev færdiggjort og opsætningen iværksat. Se endvidere Ungdomsudvalget herlige blogindlæg om emnet som er krydret med herlige billeder!

Næstformand Rikke Karkov har været på kursus under DRF hele weekenden i Jelling, og er kommet total inspireret tilbage. Hold øje for i nærmeste fremtid vil klubben endnu engang barsle med noget nyt til gavn for alle ryttere – ung som gammel.

Susanne Baarup gæstede endnu engang SAR i weekenden og havde som vanligt en masse tilfredse ryttere til “lektiehjælp” i form af gode råd til programridning på netop rytterens niveau. Dagen var krydret med en lækker frokost og heldigvis også en masse som sugede til sig på tilskuerpladserne. Og det bedste er…. Susanne har meddelt at hun rigtig gerne kommer tilbage i efteråret ;0)

Så er det tid for at få indbetalt kontingent – måske har du blot glemt det ;0) Men nu skal du bruge det for at komme med til et særligt klubarrangement i Dit Rideudstyr. Vi har lukket arrangement fredag den 11. april fra kl. 18 til 20.00 med forretningen og personalet helt for os selv. Her har du mulighed for at se hele butikken igennem og samtidig handle med en forrygende rabat på 15%. Det er ikke nødvendigt at melde til, men det ville alligevel være dejligt hvis du kan give et præg om du kommer eller ej – mere så personalet i Dit Rideudstyr ikke står og venter forgæves. Se mere på forsiden.

Der er desværre ikke tilgængelige resultater fra MLR, men vi ved dog at Maria Hyldgaard og Mixit vandt LAdressur og at Janni Krygermeier og Qnego var fejlfri i 80 cm spring. Sejt og tillykke.

Vi slutter denne uges nyheder af med et herligt billede af Cirkeline Lundqvist som lørdag havde været så heldig at låne Amalie Ravns pony Zaron. Mormor var med som hestetrækker da klubbens yngste medlem nød foråret.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Lenette Lundqvist og Maria Nielsen – Tillykke til jer 2 ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.