Uge 28 – 2011

Den 7/7-2011 rundede klubbens hjemmeside 40.000 besøgende. TAK for det!

Folketidende har lavet en fin artikel om Monica – den var endda i sportssektionen. Har du ikke set den, kan du se den i vores scapbog her på hjemmesiden under nyheder.

Juniorudvalget arrangerer loppemarked/kræmmermarked, så lej en stand den 14. august mellem kl. 11 og 15 og få solgt ud i de ting du har til overes. Det behøver ikke kun at være rideudstyr, ALT er simpelthen mere end velkommen. Se opslaget på forsiden.

Sabrina Pilemand og Orchids Tigertail har lige haft en forrygende weekend ved ponylandsstævnet i Hjallerrup, hvor de fredag fik deres første landsstævne placering – en 5. plads i PRI. Om søndagen red de til 65% i PRM og Rembrandt blev derved halv A-pony! STORT TILLYKKE ;0)

Ved Hippoaden var de seje af klubbens ryttere ude og ride, og følgende fik endda placeringer: Susanne Johansen og Lady Galina Bækkeskov, samt Amanda Vigsø Andsersen på Gangster Bækkeskov vandt 25KM og Anne Alsbæk på Like a Bombshell blev nr. 2 i den anden klasse som red 25 KM. 15 KM var delt på i 3 afdelinger og i afdeling b vandt Charlotte Hansen og Askan, hvor Louise Hansen og Valdemar blev nr. 3. I afdeling c vandt Jørgen Coulthard med Chayenne. SUPER FLOT OG STORT TILLYKKE ;0)

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Alberte Pedersen, Laura Due Pedersen, Hans Herman Storm og Helle Lundqvist. TILLYKKE!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.