Uge 15 – 2014

FKR C-stævne dressur
SAR torsdag udvalgsmøde kl. 19.00 i Tutten
SAR fredag – klubarrangement v/Dit Rideudstyr i Maribo kl. 18 – 20.00

På Torsdag har klubben udvalgsmøde. Alle er velkomne til at deltage og det ville jo kun glæde bestyrelsen hvis flere kunne have lyst til at være med i et af klubbens udvalg. Jo flere der er til at give et nap med – jo flere spændende tiltag vil der være mulighed for at afholde i vores klub.

Påsken nærmer sig med hastige skridt – og selvfølgelig skal man ikke lade en sådan en oplagt mulighed for at pynte op gå fra sig. Så selvfølgelig er ridehus og Tutten pyntet til påske ;0) Det er så hyggeligt at man kan følge de forskellige traditioner på oppyntningen de to steder.

Og apropros påske – så er det stadig muligt at tilmelde sig påske-skovturen til hest eller på cykel. Hestevognene er booket, men overvej at tage med – det er så hyggelig en tur. Se mere på forsiden af hjemmesiden.

Til stævne i LSP i weekenden viste klubbens ryttere fornemme takter, idet Sabrina Pilemand og Nova blev nr. 2 i MB0, Tanja Lohse og Loulou Sjælstofte vandt MB1, Lotte Postborg og Landiano tog to andenpladser i henholdsvis LA1 og LA2 og derudover fik Janni Krygermeier og Qnego Z en fin C-stævne debut i MB2 . Tillykke herfra ;0)

Sidste tilmeldingsfrist til 1. afdeling af Sydhavscuppen er stadig 12 dage væk, men i skrivende stund er der kun 8 pladser tilbage i den individuelle hestecup. De øvrige klasser er der fortsat masser af plads i. Så dette er blot til glædelig orientering ;0)

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Louise Pedersen, Mikkeline Hare samt Line Juliussen – TILLYKKE ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.