Uge 16 – 2014

NFRK C-stævne spring
SAR påsketur fredag kl. 10.00

I denne uge venter vi blot på at det bliver påske, og på at vi endnu engang skal på den hyggelige påsketur rundt om i Krenkerups Skove. Der er ret mange tilmeldte, men der kan stadig komme flere til hest. Prisen for turen er 25,- kr. mand som blot afleveres til Hannibal inden afgang. Disse penge dækker skovkort og drikkevarer på turen.
Efterfølgende er der madpakkespisning i tutten, så kom og vær med – det er så dejlig en dag ;0)

Der afholdes Ladywalk i Nakskov mandag den 26. maj kl. 18.30 – Skal SAR ikke have et hold afsted? Se mere her på linket, og meld endelig til.

I Torsdags var der udvalgsmøde, og i kan allerede godt begynde at glæde jer. Der kom så mange spændende emner op som vi gerne vil lave i løbet af det kommende år. Så hold øje – vi barsler snart med nyt, men først påsketur og så SydhavsCup.

Og apropros SydhavsCup så HUSK at der er sidste tilmelding på fredag.

Og apropos arrangementer i klubregi så var der klubaften i Dit Rideudstyr i fredags. Rigtig hyggelig aften, som er beskrevet så fint i bloggen som du finder link til nederst på forsiden.

Til C-stævnet i Faxe var der SAR-ryttere her, der og allevegne….. Hold da op hvor gjorde alle bare en flot indsats ;0) Lotte Postborg og Landiano lagde ligesom stilen ved at blive nr. 2 i LA1 og nr. 5 i LA2 lørdag med flotte % på henholdsvis 69,07 og 67,76%, Heidi Lund Koppelgård og Tonny af Ravnsholt gjorde Lotte kunsten efter de 2 SAR-piger delte 5. pladsen i LA2. Emma Nymand og Højmoses Leopold satte personlig rekord i MB0 hvor de lørdag blev nr 2 med 76,03% – søndag debuterede ekvipagen i MB2 og vandt klassen. Lenette Lundqvist og Don Primo Unik ville også vises frem på C-plan for første gang, og med debuten kom der med 71,74% en flot 3. plads i hus i LA4, mens 76,21% indkasserede 1. pladsen i LA2 søndag. Derudover fik Tina Jeppesen og den skønne Cappuccino en flot debut i MB2, hvor ekvipagen indkasserede 64,87%. Stort tillykke til jer alle.

Ugens to fødselsdagshilsner skal gå til Rikke Karkov og Rikke Strate – tillykke ;0)

Herfra skal bestyrelsen så blot ønske alle vores fantastiske medlemmer og deres familier en god Påske! Rigtig god Påske

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.