Uge 29 – 2011

MLR D-stævne dressur/spring

Der er enkelte af klubbens ryttere til start i LSP, men i skrivende stund er der ikke tilgængelige resultater.

Vi har pt. solgt ca. 30 stande til Klubbens kræmmermarked, men der er plads til min. dobbelt så mange, så tilmeld dig inden den 1. august – Det bliver super sjovt! Har du ikke nok til en hel stand så kontant Hannibal alligevel, for så kan klubben lave en fælles stand ;0)

Til distriktsstævnet den 10. og 11. september vil vi rigtig gerne have mange sponsorgaver. Fra “hundeverdenen” har vi prøvet at overtage konceptet med at private også gerne må give gaver, så har du lyst til at være sponsor så meld dig endelig. Det behøver ikke at være alverden, en pose hjemmebagte boller eller cup-cakes, en lækker shampoo, en par sokker, en flaske vin, en æske chokolade eller måske en middag for 2 i cafeen. Foreløbig har vi fået dejlige ting som 2 gavekort til billeder fra CTFoto.dk, 1 lækker solbrille fra Thilqvist Optik, 5 store toblerone fra Bende Herneth, 1 hestemassage fra Birgitte Nymand, en endnu hemmelig gave fra Tika Rideudstyr, en vinoplevelse for 2 personer og 1 gavekort på 100 kr. til Imerco. Rigtig dejlige ting som vi håber bliver suppleret med en ting fra dig også ;0) Har du lyst til at være med så kontakt Hannibal på 40159283.

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Daniel Brandt Christensen og Amalie Billesø – TILLYKKE ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.