Uge 31 – 2011

NFRK B-stævne spring.

Sakskøbing Rideklub havde et hold med til ponygames på Vilhelmsborg. Du kan læse deres dagbog her. Desværre fremgår det ikke at det var SAR holdet red for, men det ved vi det var ;0)

Emily Lundqvist og Sabrina Pilemand har i weekenden taget turen til ponylandsstævne i Sverige, Dagstorpsortens Rytterförening. Her red begge pigerne 3 klasser, PRI, PRT og PRM. Sabrina blev fredag nr. 2 i PRI og søndag red hun de eftertragtede 65% og fik dermed den sidste halvdel så Rembrandt nu er A-pony. TILLYKKE

I skrivende stund er der desværre ikke resultater fra stævnet i GSPR, men vi ved at Tanja Lohse og LouLou efter tovtrækkeri vandt LA4. TILLYKKE!

De sidste resultater fra springstævnet er desværre ikke kommet på, så derfor ved vi ikke hvordan det er gået Josephine Voss Madsen ved søndagens starter, men vi ved, at Mikkeline Hare og Pixi fik en fornem 2 plads i lørdagens LC.
TILLYKKE!

Det er stadig muligt at få ting med på klubbens fællesstand til Loppemarkedet næste søndag. Skriv dig på listen i stalden på Kjeldmosegaard, eller kontakt Hannibal 40159283. Der er nu kun 2-3 stande tilbage, hvis nogen skulle være interesseret.

Ugens fødselsdagshilsen skal gå til Jette Pedersen, Britt Hemmingsen og Lisbeth Tetsch. Tillykke med dagen de damer ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2011. Bogmærk permalinket.