Uge 21 – 2014

FRKS D-stævne spring/dressur
NSPR D/C-stævne dressur
ØLR D-stævne dressur/Spring

Onsdag kl. 19.00 er der foredrag i Tutten ved Kiopraktor Anne Freuchen. Skulle du have glemt at melde til er det stadig muligt – vi er 15 forventningsfulde personer som glæder os til foredraget og til at se hvad den frivillige hest siger til at komme i kyndige hænder. Pris pr. personer 25,- som dækker foredrag, jordbærkage og drikkelse. ALLE er velkomne også selv om man ikke er medlem af klubben.

HUSK at vi har foredrag om Sirius-patruljen på fars dag – den oplagte gave ide til kun 75,- hvor der bliver to timers spændende foredrag krydret med smukke billeder. Se mere om det på forsiden eller se opslag i klubben.

Der er allerede nu proprositioner klar til vores 5. juli stævne, som jo i år er til fordel for Danske Hospitalsklovne. Vi håber så meget at mange vil støtte op om det gode formål. Vi arbejder hårdt på at det bliver mindst lige så fedt et stævne som sidste års Støt Brysterne. Du kan se meget mere på forsiden af hjemmesiden, og husk at go.rideforbund.dk åbner for tilmelding 3 uger før sidste tilmelding som er den 20/6-2014

Er det ikke sandt at man som rytter altid skal høre at det kun er for piger og tøsedrenge? At man er lidt “sær” hvis man er bidt af en gal hest og at rigtig drenge ihvertfald ikke rider, men spiller fodbold eller kører Cross? Prøv lige at se hvad Hannibal og Rikke Strate så da de var ud og se cross…….. to tøsedrenge af allerstørste kaliber med Barbie- og Hallo Kitty Paraplyer. Vi spørger bare – hvem er nu de seje ;0) VI er jo IKKE i tvivl………

I sidste uge kom meldingen fra DRF at bruttolandsholdene var sat, og på Juniorlandsholdet er SAR repræsenteret ved Emma Nymand Hansen og Højmose Leopold. Vi ønsker Emma tillykke og håber på udtagelse til de store mesterskaber.

Ugens fødselsdagshilsner skal gå til Signe Johansen, Marianne Jensen, Pernille Friis og formand Maria Stryhn. Tillykke med fødselsdagene – vi satser på solskin hele næste uge ;0)

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2014. Bogmærk permalinket.